Birner hjelper til med kundelojalitet

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Bildelsspesialist Birner gir verksted råd om hvordan de kan beholde kundene og dermed holde seg økonomisk stabile.

Autoteile-Spezialist Birner berät Werkstätten, wie sie Kunden binden und damit wirtschaftlich stabil bleiben können.
Bildelsspesialist Birner gir verksted råd om hvordan de kan beholde kundene og dermed holde seg økonomisk stabile.

Birner hjelper til med kundelojalitet

Workshophopping er vanlig praksis i disse dager. Høye kundesvingninger representerer imidlertid en stor utfordring for bilbransjen. Det foretrukne alternativet er derfor en høy andel faste kunder, noe som fører med seg større planleggingssikkerhet, et mer stabilt økonomisk grunnlag og en tilnærmet automatisk økning i salget. Bildelsspesialist Birner vet hvordan verksteder kan beholde kundene sine på lang sikt og dermed sikre økonomisk stabilitet. Oppskriften på suksess har tre hovedingredienser:

  • Europaweite Mobilitätsgarantie: Mit der Mobilitätsgarantie von Birner, die nach dem Jahresservice ausgestellt wird, sind Autofahrer europaweit im Falle einer Panne bestens betreut und erhalten 24/7 Hilfeleistungen. Einen Monat vor Ablauf der Mobilitätsgarantie bekommen die Kunden automatisch ein Erinnerungsschreiben, um die Mobilitätsgarantie zu verlängern und suchen dadurch in der Regel wieder dieselbe Werkstatt auf. Wichtig zu wissen: Auch bei selbstverursachtem Unfallschaden, falscher Betankung oder Reifenpanne gilt die Mobilitätsgarantie – eine Mehrleistung, die über die üblichen Garantieleistungen hinausgeht.
  • Reparaturfinanzierung: Auch in Zeiten hoher Inflation sollte Mobilität leistbar bleiben. Unvorhergesehene oder größere Reparaturen können jedoch für Kunden eine finanzielle Belastung darstellen. Hier hilft die Reparaturfinanzierung, die auch für größere Anschaffungen wie neue Alufelgen oder eine Dachbox verwendet werden kann.
  • Positive Reputation: Ein positives Image, Bekanntheit in der Region und ein professioneller Auftritt nach außen sind äußerst hilfreich, um das Vertrauen der Kunden zu stärken. Ebenso können Werkstätten mit persönlicher Betreuung, Aufklärung und Transparenz punkten.

Alle tre tjenestene er forankret i Birner verkstedkonseptene. Birner har fire verkstedkonsepter å velge mellom. En Birner kunderådgiver hjelper deg med å finne konseptet som passer best for din virksomhet. Heinz Leitner, områdesalgssjef i Birner: "Med vårt tilbud om konseptpartnerskap kan verksteder utvide sin tjenesteportefølje. Dette skaper en bærekraftig kundestruktur som skaper planleggingssikkerhet."