Birner auttaa asiakasuskollisuudessa

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Autonosien asiantuntija Birner neuvoo korjaamoja, kuinka ne voivat pitää asiakkaat ja siten taloudellisesti vakaat.

Autoteile-Spezialist Birner berät Werkstätten, wie sie Kunden binden und damit wirtschaftlich stabil bleiben können.
Autonosien asiantuntija Birner neuvoo korjaamoja, kuinka ne voivat pitää asiakkaat ja siten taloudellisesti vakaat.

Birner auttaa asiakasuskollisuudessa

Työpajahyppely on nykyään yleinen käytäntö. Suuri asiakasvaihtelu on kuitenkin suuri haaste autoteollisuudelle. Suosituin vaihtoehto on siksi suuri kanta-asiakkaiden osuus, mikä tuo mukanaan paremman suunnitteluvarmuuden, vakaamman taloudellisen perustan ja lähes automaattisen myynnin kasvun. Autonosien asiantuntija Birner tietää, kuinka korjaamot voivat pitää asiakkaansa pitkällä aikavälillä ja varmistaa siten taloudellisen vakauden. Menestyksen reseptissä on kolme pääainesosaa:

  • Europaweite Mobilitätsgarantie: Mit der Mobilitätsgarantie von Birner, die nach dem Jahresservice ausgestellt wird, sind Autofahrer europaweit im Falle einer Panne bestens betreut und erhalten 24/7 Hilfeleistungen. Einen Monat vor Ablauf der Mobilitätsgarantie bekommen die Kunden automatisch ein Erinnerungsschreiben, um die Mobilitätsgarantie zu verlängern und suchen dadurch in der Regel wieder dieselbe Werkstatt auf. Wichtig zu wissen: Auch bei selbstverursachtem Unfallschaden, falscher Betankung oder Reifenpanne gilt die Mobilitätsgarantie – eine Mehrleistung, die über die üblichen Garantieleistungen hinausgeht.
  • Reparaturfinanzierung: Auch in Zeiten hoher Inflation sollte Mobilität leistbar bleiben. Unvorhergesehene oder größere Reparaturen können jedoch für Kunden eine finanzielle Belastung darstellen. Hier hilft die Reparaturfinanzierung, die auch für größere Anschaffungen wie neue Alufelgen oder eine Dachbox verwendet werden kann.
  • Positive Reputation: Ein positives Image, Bekanntheit in der Region und ein professioneller Auftritt nach außen sind äußerst hilfreich, um das Vertrauen der Kunden zu stärken. Ebenso können Werkstätten mit persönlicher Betreuung, Aufklärung und Transparenz punkten.

Kaikki kolme palvelua ankkuroituvat Birner-pajakonsepteihin. Birnerilla on valittavana neljä työpajakonseptia. Birnerin asiakasneuvoja auttaa sinua löytämään yrityksellesi parhaiten sopivan konseptin. Birnerin aluemyyntipäällikkö Heinz Leitner: "Konseptikumppanuustarjouksemme avulla työpajat voivat laajentaa palveluvalikoimaansa. Tämä luo kestävän asiakasrakenteen, joka luo suunnittelun turvallisuutta."