Ford vēlas izveidot pietiekami daudz akumulatoru

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Ford publicē plānu, kā nodrošināt akumulatora jaudu saviem elektriskajiem automobiļiem.

Ford veröffentlicht den Plan zur Sicherung von Batterie-Kapazitäten für seine E-Autos.
Ford publicē plānu, kā nodrošināt akumulatora jaudu saviem elektriskajiem automobiļiem.

Ford vēlas izveidot pietiekami daudz akumulatoru

Lūk, kā detalizēti izskatās Ford plāns: 

  • Ford nutzt weitere Batterietechnologie und hat Verträge über eine jährliche Batteriekapazität von 60 GWh (Gigawattstunden) abgeschlossen, um bis Ende 2023 ein globales Produktionsvolumen von 600.000 Elektrofahrzeugen zu verwirklichen.
  • Erstmals werden in Nordamerika Lithium-Eisenphosphat-Batterien für den Mustang Mach-E (ab 2023) und Anfang 2024 auch für den F-150 Lightning verfügbar sein. Dadurch wird mehr Batteriekapazität für stark nachgefragte Produkte bereitgestellt.
  • Ford hat sich bereits 70 Prozent der erforderlichen Batteriekapazität gesichert, um bis 2026 das jährliche Ziel von zwei Millionen produzierten Elektrofahrzeugen erreichen zu können und plant, eine jährliche Batteriekapazität auf Basis der Lithium-Eisenphosphat-Technologie von 40 GWh in Nordamerika ab 2026 aufzubauen. Neue Vereinbarung mit CATL (Anmerkung: damit ist das Unternehmen Contemporary Amperex Technology Co., Ltd. gemeint) über strategische Zusammenarbeit für die globale Batterieversorgung sowie direkte Beschaffung von Batterierohstoffen in den USA, Australien und Indonesien.
  • Das Unternehmen erwartet eine durchschnittliche jährliche Wachstumsrate von mehr als 90 Prozent für Ford-Elektrofahrzeuge bis 2026. Mehr als doppelt so viel wie globale Prognosen für die gesamte Branche vorhersagen (laut Ford).
  • Das Ford Cologne Electrification Center wird mit neuen, energieeffizienten Lösungen ausgestattet, die mehr als 2.000 Tonnen CO2 und mehr als 2.600 MWh elektrische Energie pro Jahr einsparen sollen.

Ford rūpnīcā Ķelnē-Nīlā pašlaik tiek veikta visaptveroša pārprojektēšana, lai sagatavotos elektrisko transportlīdzekļu ražošanai no 2023. gada. Tas ietver jaunas 2500 kvadrātmetrus lielas ēkas celtniecību, kurā piecos līmeņos tiks uzstādīta jauna un efektīva virsbūves virsmas apstrādes sistēma.

Turklāt pašreizējās ražotnēs tiek ieviesti energoefektīvi risinājumi, lai sasniegtu iepriekš aprakstītos ietaupījumus. Plānots, ka pirmais pilnībā elektriskais automobilis no ražošanas līnijas tur nobrauks 2023. gadā, bet otrs elektriskais modelis sekos no 2024. gada vidus. Paredzams, ka Ķelnē gadā tiks saražoti 200 000 transportlīdzekļu.

Rūpnīcas atjaunošana Ķelnē-Nīlā ir svarīgs Ford solis ceļā uz pilnībā elektrisku nākotni. Līdz 2035. gadam Ford ne tikai plāno Eiropā pārdot tikai nulles emisijas transportlīdzekļus, bet arī panākt klimata neitralitāti visās Eiropas vietās, kā arī loģistikā un piegādātājos.