Alijansa Renault-Nissan-Mitsubishi ponovno se formira
Novi poslovni model ima za cilj učiniti savez tri marke spremnim za budućnost. Ali ideja nije tako nova.

Alijansa Renault-Nissan-Mitsubishi ponovno se formira
Alijansa Renaulta, Nissana i Mitsubishija novi poslovni model naziva principom “vođa-sljedbenik”. Ovo bi trebalo detaljno izgledati ovako:
- stärkere Standardisierung – von Plattformen bis zu Karosserieteilen
- Pro Fahrzeugsegment sollen ein „Mutterfahrzeug“ (Leader-Car) und „Schwesterfahrzeuge“ von dem leitenden Unternehmen entwickelt werden
- Die Leader-Cars und die ihnen folgenden Fahrzeuge sollen für alle Marken unter Verwendung der wettbewerbsfähigsten Konfiguration hergestellt werden, gegebenenfalls auch durch gemeinsame Produktion
- Die Zusammenarbeit bei leichten Nutzfahrzeugen wird fortgeführt. Hier kommt das „Leader-Follower“-Modell bereits erfolgreich zum Einsatz.
Sveukupno, partneri u savezu očekuju smanjenje ulaganja u modele do 40 posto za modele koji su razvijeni i izgrađeni u potpunosti na temelju ovog pristupa. Ove prednosti treba implementirati uz sinergije koje su već danas ostvarene. Do 2025. godine gotovo 50 posto modela u alijansi Renault-Nissan-Mitsubishi razvijat će se i proizvoditi na temelju programa “Leader-Follower”.
Model “vođa-sljedbenik” proširit će se s platformi i pogonskih sklopova na sve ključne tehnologije. Jedna tvrtka preuzima vodeću ulogu:
- Autonomes Fahren: Nissan
- Fahrzeug-Vernetzung: Renault für Android-basierte Plattformen, Nissan für die „China“ Plattform
- Fahrzeug-Elektronikarchitektur (e-Body): Renault
- Elektroantrieb (E-Powertrain): CMF-A/B-Segment ePowertrain: Renault; CMF-EV ePowertrain: Nissan
- Plug-in-Hybrid C/D-Segment: Mitsubishi